Luminaid -- Digitaal

partnership sinds 2018

Professionalisering van het merk, het platform en de digitale marketing. Luminaid innoveert continu met haar producten en doelgroepen.

2.573

Website bezoekers per maand

73%

B2B verkeer via desktop

750K

Bereik via LinkedIn campagnes

Digitaal partnership voor strategie, merk, platformen en digitale marketing.

Luminaid is dé innovator van de perfecte lichtbeleving. Met haar unieke producten brengen ze via adviseurs, installateurs, lichtexperts en eindgebruikers industriële lichtbeleving naar het volgende niveau. Hierbij staat productbeleving en klantervaring centraal.

Luminaid gelooft in het perfecte licht om mee te werken. Dit is rustig lijnlicht zonder onderbrekingen, wat de komende jaren de nieuwe standaard gaat worden voor een geweldige lichtbeleving.

Als innovator zochten ze een partner voor al hun digitale wensen. Als sinds 2018 zijn Luminaid en Every Day partners, en hebben wij al veel projecten samen mogen uitvoeren.

Wij presenteren het nieuwe LUMINAID

De uitdaging: professionalisering van het merk, het platform en de digitale marketing. Luminaid innoveert continu met haar producten en doelgroepen. Het werd tijd om die lijn door te trekken naar het merk, platform en de campagnes.

Voor Luminaid hebben wij de website ontworpen en ontwikkeld. Hierbij is gekozen voor een minimalistisch design waar het product echt tot zijn recht komt, en de lichtbalken centraal staan.

De strategie uitgelicht

Naast webdevelopment is ook de digitale strategie ontwikkeld voor DATALUX en FLORALUX, dit zijn de twee hoofdproducten van Luminaid. DATALUX is dé standaard voor industriële lijnverlichting, waar de FLORALUX met hoge, efficiënte groeiverlichting ideaal is voor in de horticulture.

Voor elk product hebben wij in 10 stappen uitgelicht wat de online doelstellingen zijn, welke KPI’s gekozen zijn, en hebben wij met buyer persona’s, de customer journey en online potentie een advies én voorstel opgesteld.

Rebranding voor Luminaid

Met de lancering van een nieuwe lijn uit de DATALUX-serie mochten wij ook de rebranding van Luminaid oppakken. Zo werd de DATALUX.NEXTGEN – het nieuwe platform voor industriële lijnverlichting – gelanceerd in combinatie met nieuwe branding.

Zo hebben wij een nieuw logo ontworpen, hebben wij de huisstijl aangepast met een nieuw lettertype en kleurenschema. Ook heeft de website een redesign gehad.

Op deze manier worden de verlichtende technieken van Luminaid toegankelijk gepresenteerd, en kan er per industrie ontdekt worden welke lijnverlichting het beste past.

Deze cases zullen we binnenkort updaten & presenteren.

Mogen wij jouw merk aanpakken?

Wij zetten jouw merk graag in de spotlight!

Start intake

Meer cases

Bekijk meer werk

Jouw merk toevoegen
aan onze succesverhalen?

Sta jij binnenkort ook in dit mooie lijstje met namen? Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal en ambities. Laten we samen het maximale uit jouw merk halen.

Scroll naar boven