Playdôme -- Uniek

Entertainment center

Een dagje weg was nog nooit zo leuk. En dat zien we terug dankzij een ijzersterke merkpositionering en 360º doorvertaling van het concept.

250+

Aanmeldingen eerste week

360º

Doorvertaling van het merk

12.1%

Conversiepercentage

Roosendaal was nog nooit zo leuk

Bij Playdôme staat samen spelen centraal. Met de opening van het nieuwe family entertainment center in augustus 2021 op het Leisure Park Roosendaal, was een dagje weg nog nooit zo leuk.

Om te laten zien dat je een dagje weg niet mag missen bij Playdôme, hebben we op basis van een nieuwe merkstrategie een concept neergezet wat ‘spelen’ ademt.

We willen verwachtingen overtreffen

Playdôme steekt klassieke activiteiten in een nieuw jasje. Bij deze innovatieve speler in het speelveld van entertainment hoort dus ook een concept wat alle verwachtingen overtreft.

Daarom hebben we de handen ineengeslagen met Peek Creative Studios en een concept ontwikkeld, waarin het innovatieve en speelse karakter van Playdôme weerspiegeld wordt.

  • Reclamebureau Hoogerheide

Slim campagne voeren

Voor de opening in augustus 2021, willen we laten zien wie Playdôme is. Hiervoor hebben we een gefaseerde lanceringscampagne ontwikkeld.

Door in te spelen op het FOMO-effect en de doelgroep te triggeren, bestond de eerste fase uit een teasercampagne. De teaser werd ingezet voor het verzamelen van leads en buzz creëren rondom Playdôme. Uiteindelijk zorgde dit in de eerste week van de lancering al voor meer dan 250 aanmeldingen van nieuwsgierige fans.

Data driven &
ready to play

Om de verzamelde leads over te laten gaan op de aankoop van de pre-sale tickets, was e-mail marketing automation een onmisbaar middel. Via e-mail werden de leads doorgestuurd naar de custom coded website, waarbij parallax scrolling en animaties de speelse uitstraling geven die past bij het nieuwe concept van Playdôme.

Let the games begin!

Samenwerken met Every Day was nog nooit zo leuk.

Start intake

Meer cases

Bekijk meer werk

Jouw merk toevoegen
aan onze succesverhalen?

Sta jij binnenkort ook in dit mooie lijstje met namen? Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal en ambities. Laten we samen het maximale uit jouw merk halen.

Scroll naar boven