Playdôme -- Uniek
Entertainment center
Een dagje weg was nog nooit zo leuk. En dat zien we terug dankzij een ijzersterke merkpositionering en 360º doorvertaling van het concept.
Roosendaal was nog nooit zo leuk
Bij Playdôme staat samen spelen centraal. Met de opening van het nieuwe family entertainment center in augustus 2021 op het Leisure Park Roosendaal, was een dagje weg nog nooit zo leuk.
Om te laten zien dat je een dagje weg niet mag missen bij Playdôme, hebben we op basis van een nieuwe merkstrategie een concept neergezet wat ‘spelen’ ademt.
Slim campagne voeren
Voor de opening in augustus 2021, willen we laten zien wie Playdôme is. Hiervoor hebben we een gefaseerde lanceringscampagne ontwikkeld.
Door in te spelen op het FOMO-effect en de doelgroep te triggeren, bestond de eerste fase uit een teasercampagne. De teaser werd ingezet voor het verzamelen van leads en buzz creëren rondom Playdôme. Uiteindelijk zorgde dit in de eerste week van de lancering al voor meer dan 250 aanmeldingen van nieuwsgierige fans.