From A to ZUMI® --
Merkstrategie en rebrand
Het merk ZUMI levert A-kwaliteit lifegoods tegen zo goedkoop mogelijke prijzen.
Premium life goods van kwaliteit voor B-prijzen
Hoogwaardige kwaliteit producten tegen een zeer betaalbare prijs. Dat is waar je bij ZUMI voor terecht kan en waar ZUMI voor staat. Met een groot productaanbod variërend van consumentenelektronica, hulpmiddelen voor ouderen tot aan fitnessartikelen was er de behoefte om ZUMI weg te zetten als een sterk, toekomstbestendig merk.
Wij mochten aan de slag om dit te realiseren. Waar wij begonnen met de merkstrategie om een goed beeld te vormen van het merk, hebben wij daarna doorgepakt met de rebranding van dit premium merk.
Merkconsistentie in het brandbook en de showroom
Als resultaat hebben wij deze onderdelen van de rebranding verwerkt in het ZUMI brandbook waar ook de kernwaarden en brandstory in terugkomen. In deze stijlbijbel staan de merkrichtlijnen voor ZUMI wat een consistent totaalplaatje biedt van de rebranding.
Om de nieuwe rebranding écht tot leven te laten komen zijn er 5 ontwerpen gemaakt voor de ZUMI showroom. Zo zijn er ontwerpen gemaakt met een product-centered en human-centered benadering, wat de ZUMI producten op een unieke manier presenteert om een premium merkervaring te bieden.