Detalent -- Vacatureplatform &

personeelswerving campagnes

Detalent is gespecialiseerd in het verbinden van gekwalificeerde technici aan passende bedrijven. De laatste jaren is er veel veranderd in de recruitmentsector. Zo wordt het voor iedere werkgever steeds lastiger om de beste werknemer te vinden én te behouden.

+86

Gesprekken aangevraagd via platform

+87

CV's geüpload via website

+427

Sollicitaties na multichannel-campagnes

Altijd op zoek naar verbinding

Detalent is continue bezig om toptalenten aan te trekken en aan zich te binden. Hiervoor is wel een platform nodig. Every Day en Detalent zijn samen aan de slag gegaan met een uniek webdesign en conversiegericht platform.

Employer branding voor Detalent

Naast de ontwikkeling van een uniek platform is er ook nagedacht over de gehele ‘’cadidate experience’’. Door de krapte op de arbeidsmarkt is het steeds noodzakelijker om je aantrekkelijk te profileren. Meer aandacht voor employer branding binnen het recruitmentproces en een optimale ervaring voor de kandidaat tijdens de oriëntatie- en sollicitatiefase.

Het is van belang om de taal te spreken van de doelgroep, te weten waar ze te bereiken zijn en waarmee ze over de streep worden getrokken. Dit alles binnen een steeds meer digitaliserende samenleving.

Voor Detalent hebben we daarom een conversiegerichte landingspagina ontwikkeld specifiek voor deze ‘’cadidate experience’’. Op deze landingspagina geeft Detalent antwoord op de verschillende vragen die kandidaten in elke fasen van hun journey hebben. Denk aan: Wie is Detalent? Wat doen ze? Voor wie werken ze? Hoe verloopt het sollicitatieproces?

Niet alleen voor de kandidaten, maar ook voor opdrachtgevers

Dit hebben we niet alleen voor ontwikkeld voor het werven van kandidaten voor Detalent, maar ook voor de opdrachtgevers die Detalent heeft. Opdrachtgevers kunnen ook gebruik maken van een employer branding campagne en conversiegerichte landingspagina.

Detalent kan deze landingspagina zelf aanpassen aan de huisstijl van de opdrachtgever. Alle advertenties die wij inzetten leiden naar de landingspagina waar de sollicitatieprocedure op een laagdrempelige manier is ingericht.

Slim en doelgericht campagne voeren met een krachtige beeldtaal

Deze beeldtaal wordt vervolgens ingezet op de landingspagina en daarnaast gebruiken we deze beeldtaal ook voor de advertenties op social media, YouTube en Google Ads Display. Na het in kaart brengen van de online concurrentie, doelgroep(en), zoekwoordanalyse en ontwikkeling van de landingspagina zijn we ons direct gaan richten op het leukste onderdeel: resultaten halen en groeien!

We zijn aan de slag gegaan met verschillende multi-channel campagnes op de verschillende buyer persona’s. Dit met maar 1 doel: de juiste boodschap via het juiste kanaal op het juiste moment. Wanneer actief en latent werkzoekende de landingspagina hebben bezocht, zullen zij regelmatig vacatures voorbij zien komen in de vorm van een retargeting campagne.

Dit zorgt voor “top of mind awareness” bij de doelgroep en zal resulteren in een hogere conversieratio. Met andere woorden; Meer kwalitatieve sollicitaties. Uiteindelijk heeft dit voor Detalent binnen 12 maanden al 427 sollicitaties. En de resultaten blijven groeien!

Samen meer online succes creëren?

Wij denken graag met je mee!

Start intake

Meer cases

Bekijk meer werk

Jouw merk toevoegen
aan onze succesverhalen?

Sta jij binnenkort ook in dit mooie lijstje met namen? Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal en ambities. Laten we samen het maximale uit jouw merk halen.

Scroll naar boven