Goodmorning --

Multi-language platform

Een nieuwe website voor Goodmorning! Vanuit een merkstrategie en beeldstrategie maakte wij een platform voor dit grote internationale opererende arbeidsbureau.

2500

Flexwerkers bij Goodmorning

6

Talen beschikbaar in het platform

1

Multi-language platform

Een van de grootste uitzendbureau's in de glastuinbouw, voeding, logistiek en techniek.

Goodmorning is één van de grootste werkgevers in Nederland en onderdeel van de Labour Power Company (LPC). Dagelijks helpen zij honderden klanten met de juiste invulling van hun arbeidsvraagstuk. Goodmorning put uit een bron met meer dan 2500 gemotiveerde flexwerkers uit verschillende landen.

Omdat zij verschillende kantoren hebben verspreid over Polen, Roemenië, Spanje en Nederland maakte zij ook gebruik van verschillende websites. In totaal waren er  7  websites. Aan Every-Day de taak om deze om te zetten naar één overzichtelijk en duidelijk platform voor zowel werkgevers als werknemers.

Duidelijk voor zowel werknemer als werkgever

De wens voor een multi-language platform vanuit Goodmorning is niet zomaar ontstaan. Van 7 websites naar 1 website, toegankelijk voor elk land. Voor een werkzoekende of werkgever met een openstaande vacature moet aanmelden gemakkelijk zijn.

De verschillende zoekfuncties en filters in verschillende regio’s moeten overzichtelijk en duidelijk zijn.

Het platform voor werknemers waar niet alleen werk op te vinden is

Op het platform van Goodmorning is niet alleen werk te vinden. Je kan er gemakkelijk vinden hoe het werkt met verloning, met huisvesting en met bijvoorbeeld een BSN-nummer.

Het is immers het aller belangrijkste dat de werknemer zich zeker en comfortabel voelt op het moment hij of zij een leuke baan in Nederland heeft gevonden. Het platform moet de go-to plek zijn voor elke arbeidsmigrant die zich aansluit bij team Goodmorning.

Totaaloplossing nodig voor jouw merk?

Het team van Every Day denkt graag met je mee!

Start intake

Meer cases

Bekijk meer werk

Jouw merk toevoegen
aan onze succesverhalen?

Sta jij binnenkort ook in dit mooie lijstje met namen? Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal en ambities. Laten we samen het maximale uit jouw merk halen.

Scroll naar boven