Bouwbedrijf Vrolijk – Bouwen
aan de wereld van morgen.

Een bouwgigant, gericht op utiliteitsbouw, in een sterk veranderde markt.
In de bouwsector met stevige concurrentie weten ze telkens weer te groeien. En daar hebben ze natuurlijk goed personeel bij nodig!

+3K

Bezoekers per maand

55

Sollicitaties via 'werken bij' platform

7

Plaatsingen

Een andere aanpak

Bouwbedrijf Vrolijk is een veelzijdig bouwbedrijf. Het kenmerkt zich door de veelzijdigheid van projecten waarbij het idee van de klant prioriteit heeft. Elk initiatief is dan ook in goede handen bij de experts die veel kennis in huis hebben. Maar om deze kwaliteiten in de toekomst te behouden, roept het vraagstuk personeelswerving om een andere aanpak.

Functioneel, maar vooral emotioneel

Het merendeel van de bedrijven in de bouwsector legt in de communicatie vooral de nadruk op de eindoplossing. Het resultaat. Het project. De service. De looptijd. Allemaal niet onbelangrijk. Maar ook niet echt onderscheidend. Geen reden om er te gaan werken.

Om Bouwbedrijf Vrolijk een unieke positionering op de markt te geven is de personeelswervingscampagne ontwikkeld vanuit emotionele waarden. Mooie projecten vind je in de bouwsector bij veel werkgevers, maar werken bij Vrolijk; daar word je echt vrolijk van.

 

Uniek 'werken bij' platform

Het nieuwe ‘werken bij’ platform is naast de online spil van de campagne, een verlengstuk geworden voor de HR afdeling van Bouwbedrijf Vrolijk. Zij kunnen dit platform als online tool inzetten voor het werven van personeel, nu en in de toekomst. Een platform voorzien van laagdrempelige CTA’s en waar elke bezoeker volledig wordt doorgemeten. Talent werven vraagt om een andere benadering en dus ook een andere website.

 

Doelgericht campagne voeren

Na de ontwikkeling van het maatwerk ‘werken bij’ platform zijn we uiteraard snel overgegaan tot actie. We ontwikkelden een emotionele, persoonlijke campagne en deden onderzoek naar een slimme inzet van kanalen. Vakmensen in de technische sector zijn lastig te vinden. Zichtbaarheid, herkenbaarheid en een goede middelenmix is de sleutel geweest tot succes.

 

 

Meer cases

Bekijk meer werk

Jouw merk toevoegen
aan onze succesverhalen?

Sta jij binnenkort ook in dit mooie lijstje namen? Wij zijn erg benieuwd naar jouw verhaal en ambities. Laten we samen het maximale uit jouw merk halen.

Scroll naar boven